شرکت تبلیغاتی پاپیروس
ایرپورت بورد
مسافران چه در انتظار تحویل بار باشند و چه از امنیت عبور کنند، مسافران با دهها آگهی در تماس هستند و عموماً مخاطبانی پذیرا محسوب میشوند. مسافران انتظار دیدن تبلیغات در فرودگاه را دارند و تمایل دارند شرکت هایی را که در آنجا تبلیغات می کنند به عنوانی معتبرتر ببینند.تبلیغات فرودگاهی چندین گزینه نمایش متفاوت را ارائه می دهد. بنرها روی دیوارهای فرودگاه قرار دارند و دید بالایی را ارائه می دهند. صفحهنمایشهای دیجیتال در هنگام تحویل بار یک گزینه تبلیغاتی کوچکتر و مقرون به صرفهتر است. از آنجایی که مسافران فرودگاه اساساً مخاطبان قابل توجه هستند، زمان بیشتری برای مشاهده محتوای رسانه ای شما و تعامل با آن دارند. تبلیغات فرودگاهی مکانی عالی برای نمایش محتوای متحرک یا محتوای تعاملی رسانه های اجتماعی است، زیرا بینندگان وقت آزاد زیادی دارند که به دنبال پر کردن آن هستند.
مزایای تبلیغات در فرودگاه ها
مسافران تجاری معمولاً ثروتمندتر هستند و محتوایی که منعکس کننده کالاها و خدمات لوکس است اغلب در فرودگاه ها عملکرد خوبی دارد. فرودگاه ها چندین فرصت تبلیغاتی مختلف را فراهم می کنند، به این معنی که تقریباً برای هر بودجه بازاریابی راهی وجود دارد. یک کمپین تبلیغاتی کوچکتر میتواند پیام برند شما را برای کسری از هزینه کمپینهای تبلیغاتی بزرگتر و پرشورتر منتشر کند. یک تبلیغ ساده و تاثیرگذار که در نزدیکی خط فروش بلیط در یک فرودگاه اصلی قرار می گیرد، می تواند میلیون ها بازدید را در یک دوره چهار هفته ای دریافت کند.



